異星人と交信した結果、撃沈。。。。。。。。。。。。。。。。。。

※登場するクズ太郎は  『元カレ』ではありません。  ただのキチガイストーカー妄想虚言変出者です。

『東京ディズニーシー、拡張工事か』。。。

 

ディズニシーの拡張工事。

ディズニーシーは、どこかしら

新しいアトラクションの工事をしているから

それくらいのことなのかなと思っていたら、

1つアトラクションを増やすどころではなく、

エリア拡大だったようでびっくり!!!

 

f:id:bolla:20190607214008p:plain

 

ディズニーシー、

何回行ったかな。。。

もう忘れたけれど、だだっ広くて、

1つのアトラクションから次のアトラクションに

移動するのに、ずいぶん歩いて疲れたのは覚えてる(・_・;)

 

今の広さでも移動が大変なのに、

さらに大きくなったら。。。

まぁ、私がディズニーに行くことはもうないから、

要らぬ心配だけど(笑)

 

『2022年にオープンする予定』とあるけど、

ほんとかな。。。

2022年って3年後だよね。

こんな体では行けないけれど、

きっとテレビで何かしらやるだろうし、

誰か動画でアップしてくれるかもしれないから、

それらを見て、行った気になるか♪

 

どう変わるのか楽しみだ♪♪♪

 

 

 

-----------------------------------------------------------------

Disney's next move

 

The Walt Disney Company is more than just a kids' favorite

-- it's also a global media conglomerate.

Chairman and CEO Robert Iger has ushered it into

the 21st century with a series of acquisitions in film,

television and, now, its own video distribution. 

 

Iger was in Japan in May to attend the groundbreaking for an

expansion of Tokyo DisneySea in the city of Urayasu in Chiba Prefecture.

NHK's Fumio Sugaya sat down with the media mogul to learn more

about his aims for the company and Disney's next move.

 

The extension of Tokyo DisneySea to the adjacent 100-thousand-square-meter

parking lot will cost about 2.3 billion dollars.

The new park is scheduled to open in fiscal 2022.

Iger calls it one of the biggest expansions of Tokyo Disney Resort

in its 36-year history.

 

The media industry continues to see new entrants,

in lock step with dramatic advancements in technology.

Among them, Netflix and Amazon Prime Video are

delivering content via the Internet to an ever-expanding

global audience. Both are now producing their own content,

making them powerful rivals for Disney.

 

To stay in the game, Disney acquired management rights

to the video-on-demand service Hulu, a strong rival of Netflix.

It is also launching its own video subscription service

in the United States this autumn.